Контакт-центр (0332) 280-104
 
Контакт-центр (0332) 280-104

Інформація для клієнтів

17.10.2017 / 11:04

Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів

Згідно з постановою №1156 від 21.09.2017 року держрегулятор НКРЕКП встановив мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування клієнтів газорозподільних компаній. Документ набув чинності 8 жовтня 2017 року.
Дія стандартів поширюється на Операторів ГРМ, постачальників газу, клієнтів компаній та замовників послуг Дія стандартів поширюється на Операторів ГРМ, постачальників газу, клієнтів компаній та замовників послуг ФОТО: ПАТ "Волиньгаз"

Відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та «Про ринок природного газу», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг постановила затвердити Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу.

Дія цих стандартів поширюється на Операторів ГРМ, постачальників газу, клієнтів компаній та замовників послуг.

Зокрема, документ зобов`язує Операторів ГРМ при наданні послуг з розподілу дотримуватися низки стандартів та вимог стосовно:

  • надання технічного доступу до газорозподільної системи;
  • надання договору розподілу природного газу;
  • припинення/обмеження газопостачання (розподілу природного газу) на об’єкт споживача;
  • відновлення газопостачання (розподілу природного газу);
  • тимчасового припинення розподілу природного газу;
  • якості природного газу;
  • приладового обліку природного газу;
  • розгляду письмового звернення споживача.

У разі недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг розподілу природного газу, Нацкомісія передбачила сплату клієнту відповідних компенсацій, затверджених Додатками.

Додатково нормативним актом встановлено механізм сплати компенсації, способи інформування споживача про її надання, в яких випадках може бути відмовлено у грошовому відшкодуванні, а також формування та строк надання інформації щодо стандартів якості послуг з розподілу природного газу.

Джерело: