Контакт-центр (0332) 280-104
 
Контакт-центр (0332) 280-104

До уваги клієнтів

27.04.2016 / 14:31

У святкові дні волиняни без труднощів зможуть передати показання лічильника у будь-який зручний час

На Великодні свята волиняни зможуть оперативно та за лічені хвилини передати показання лічильників. Це можна зробити у будь-який зручний час, скориставшись сервісом «Особистий кабінет» на сайті 104.ua або надіславши дані лічильника СМС-кою на номер 7104. Також за номером Контак-центру (0332)-280-104 за допомогою системи IRV показання лічильника можна передати навіть цілодобово, не чекаючи відповіді оператора.
Рахунок за газ Рахунок за газ ФОТО: 104.ua

Аби уникнути непорозумінь із обліком спожитого палива та одержати рахунок за фактично спожитий обсяг газу без нарахувань, здійснених на рівні планового місячного об’єму, волинянам необхідно щомісяця із 1 по 5 число подавати до ПАТ «Волиньгаз» показання лічильника, зафіксовані першого числа місяця.

Нині для волинян створено 4 способи, за допомогою яких показання лічильників можна подати оперативно та не виходячи із дому:

  • за допомогою сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Реєстрація у сервісі займає всього декілька хвилин, після чого споживач отримує доступ до даних свого рахунку та може самостійно весети облік використаного палива. Показання, внесені онлайн, найшвидше потрапляють до бази даних і уже через декілька годин споживач може перевірити чи відображаються показання у його кабінеті. Нині цим сервісом користується уже понад 13 тисяч споживачів області;
  • надіславши СМС-повідомлення. Для цього необхідно відправити показання лічильника на номер: 7104 у форматі: 0200111111(пробіл)00000, де 0200111111– 10 цифр розрахункового рахунку та 00000 – показання лічильника (до 5 цифр). Вартість СМС - згідно з тарифом мобільного оператора
  • Через Контакт-центр за номером (0332)-280-104. У святкові дні оператори коллцентру працюватимуть у звичному режимі – щоденно із 8.00 до 20.00. Однак, волинянам не обов’язково чекати відповіді оператора. На телефонному номері відтепер діє система ІRV, яка супроводжує дзвінок голосовими підказками. Споживачу необхідно у тоновому режимі телефону ввести усі дані, озвучені у інструкції. Якщо споживач не може через функції телефону ввести показання таким способом або бажає особисто поспілкуватись із оператором, необхідно прослухати повідомлення повністю, після чого він буде зєднаний із вільним працівником колцентру;
  • Надіславши лист із даними на електронну адресу: contact@vl.104.ua (у повідомленні необхідно вказати прізвище, номер особового рахунку та показання лічильника).

Споживачам варто перевірити, чи зафіксувалися передані ними показання лічильника в розрахунковій системі. Найзручніше це зробити через Особистий кабінет на сайті 104.ua або зателефонувавши на контакт-центр (0332)-280-104. Нагадаємо, що передані  показання відображаються в системі не відразу. Це залежить від способу передачі: від декількох годин (при передачі через «Особистий кабінет») до 5 робочих днів (електронною поштою).

Лише своєчасна подача показань лічильника газу дозволить споживачу бути впевненим, що він  отримає рахунок без «зайвих» цифр, а лише на той об’єм газу, який насправді використав. Адже згідно Кодексу газорозподільних систем, у разі відсутності фактичних даних лічильника, або даних переданих невчасно, газорозподільна компанія повинна сформувати рахунок з урахуванням планового місячного об’єму споживання на відповідний період, виходячи із групи споживання, до якої віднесено споживача.