Контакт-центр (0332) 280-104
 
Контакт-центр (0332) 280-104

Новини

01.07.2020 / 11:55

Карантин вивів більше споживачів газу в онлайн

Карантин вніс корективи в життя людей, але не в онлайн - сервіси «Волиньгазу». Уже біля 100 тис. споживачів природного газу Волині передають показання лічильника газу та оплачують за газ і його доставку онлайн.
Валентина Шолотюк - вдячна клієнтка АТ "Волиньгаз" Валентина Шолотюк - вдячна клієнтка АТ "Волиньгаз" ФОТО: АТ "Волиньгаз"

Побутові споживачі природного газу, відповідно до Кодексу газорозподільних систем,  зобов’язані щомісяця станом на 1 число знімати фактичні показання лічильника газу та до 5 числа включно надавати їх Оператору ГРМ – «Волиньгаз».

Лучанка Валентина Шолотюк традиційно в перший день місяця передає показання лічильника газу. Сама два роки тому зареєструвалась в Особистому кабінеті на сайті 104.ua і користується постійно. Вигоди онлайн обслуговування мама п’ятьох дітей під час карантину оцінила та з усмішкою на вустах згадує про «паперові часи рахунків».

«Це дуже зручно, швидко і тим паче в наш час, коли карантин. Я не стою в черзі та бережу здоров'я. Безмежно рада, бо все в мобільному додатку – показання, електронний рахунок, історія моїх оплат. Телефон завжди під рукою і йти нікуди не треба, економія часу і з дітьми на кілька годин більше проводиш», - ділиться думками задоволена клієнтка Валентина Шолотюк.

 

А вчасно передані споживачами показники допомагають уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом газу, тобто у платіжці буде максимально точно відображено суму, яку споживач повинен сплатити за спожите.

У споживачів пиродного газу Волині є три найпопулярніші онлайн-способи передачі показань газового лічильника: Особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот Viber 7104UA та мобільні додатки 104 Mobile Light для iOS і 104 Mobile для Android.

Фахівець Центру обслуговування клієнтів «Волиньгаз» Ольга Скиба під час карантину в телефонному режимі консультацій допомагає споживачам реєструватись в онлайн-сервісах.

«Світ онлайн зручний. Економить час і гроші. Наша компанія під час карантину спростила процедуру реєстрації в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Зараз діє експрес-реєстрація. Кожен споживач може зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua за один дзвінок у контакт-центр за номером (067) 33-39-104. Я щодня реєструю клієнтів. Надсилаю на телефон клієнту смс з логіном і паролем для входу на мобільний номер. Усе, що потрібно, – авторизуватися на сайті 104.ua, ввівши дані з смс», - розповідає фахівець Центру обслуговування АТ «Волиньгаз» Ольга Скиба.

Ще один улюблений онлайн – сервіс волинян це чат-бот Viber 7104UA – сервіс, який завжди під рукою – в смартфоні. Щоб активувати його – потрібно зісканувати QR-код і скористатись підказками меню. До речі, у цьому сервісі можна передавати показання лічильника з фото.

Мобільні додатки 104 Mobile Light для iOS і 104 Mobile для Android мають доступний інтерфейс, відкривають повний контроль над рахунками та дозволяють передати показання лічильника за кілька секунд. Знайти їх можна у магазині додатків на вашому смартфоні.

Довідково: Компанія АТ «Волиньгаз» здійснює розподіл природного газу для 250 тис. споживачів Волинської області. Загалом фахівці «Волиньгазу» обслуговують понад 7 тис. км. газопроводів. Під час карантинку компанія спростила реєстрацію в онлайн-сервісах та перейшла в режим онлайн.

Джерело: