Контакт-центр (0332) 280-104
 
Контакт-центр (0332) 280-104

Новини

17.09.2020 / 14:10

Споживачів газу реєстрували в онлайн-сервісах у центрі Ковеля

У центрі Ковеля, просто неба, фахівці з обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз» інформували споживачів про експрес-реєстрацію в Особистому кабінеті 104.ua. Консультували, спілкувались і роздавали ілюстровані листівки. Ковельчани залишали свої контакти для автоматичної реєстрації в онлайн-сервісах «Волиньгаз». Люди розуміють, що в умовах карантину краще, швидко і зручно комунікувати з газовою компанією саме онлайн.

Карантин вивів українців в онлайн. Відтепер близько ста тисяч волинян щомісяця використовують онлайн-сервіси. Зокрема, за допомогою онлайн-сервісів 104.ua можна передавати показання лічильника газу, сплачувати за розподіл (доставку) газу, відстежувати споживання блакитного палива всього за кілька хвилин.

Ковельчанці Ганні Романчук – 64 роки. Показники лічильника газу жінка передає через чат-бот Viber 7104ua: «Зареєструвалась пів року тому, коли карантин почався. Передаю показники за трьох. Раніше щоразу ходила в Центр обслуговування – тепер немає потреби. Все під рукою».

В онлайн пані Ганна перейшла швидко – кілька секунд. Каже: знайшла чат-бот у своєму Viber-месенджері, натиснула кнопку  «Додатково» (меню). Обрала QR-код, після чого навела камеру на це зображення з кодом  для сканування.

 

Щомісяця з 1 по 5 число споживачі природного газу передають показання лічильника газорозподільній компанії, а до 20 числа сплачують за розподіл (доставку) газу. В умовах карантину ці операції можна робити швидко та безпечно – онлайн. Для цього компанія «Волиньгаз» розробила такі сервіси: Особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-боти 7104ua у Viber та 7104ua в Telegram, мобільні додатки 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone.

«Цією акцією хочемо привернути увагу людей до вирішення газових питань онлайн. Вдома можна зареєструватись в Особистому кабінеті на сайті 104.ua можна за один дзвінок у наш контакт-центр за номером (067) 33 39 104. Після дзвінка споживачу надійде смс-повідомлення на мобільний з логіном та паролем для входу на сайт. Далі потрібно перейти за посиланням з смс та авторизуватися на сайті. Після цього у будь-якому місці та будь-який час, можна передавати показання лічильника та оплачувати за розподіл газу. Це зручно робити зі смартфону: потрібен лише доступ до Інтернету», – розповіла Ольга Півень, фахівчиня з обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз».

Ковельське відділення обслуговує майже 75 тис споживачів природного газу. Його керівник Олег Гнатюк радить ковельчанам і мешканцям інших міст та районів берегти власне здоров’я та дбати про здоров’я рідних – газові питання вирішувати онлайн. 

«Онлайн-сервіси – спрощена комунікація. Щоб вирішити певне питання не потрібно кудись йти, відвідувати людні місця, стояти в черзі. Достатньо зробити кілька кліків у своєму смартфоні. Ковельське відділення «Волиньгазу» обслуговує жителів кількох об’єднаних територіальних громад (ОТГ), Ковельського, Рожищенського, Турійського районів, міста Ковеля, Рожища та смт. Турійськ. Зараз, у зв’язку з карантинними заходами безпеки, ми консультуємо клієнтів дистанційно: в телефонному режимі. Радимо їм використовувати всі переваги онлайн-сервісів», – зауважив начальник Ковельського відділення АТ «Волиньгаз» Олег Гнатюк.


Довідка: АТ «Волиньгаз» не продає газ, а здійснює розподіл природного газу для майже 250 тис. побутових споживачів та понад 4 тис. підприємств Волинської області. Аварійно-диспетчерська служба «104» АТ «Волиньгаз» працює цілодобово та без вихідних. Вирішити будь-які газові питання ви можете за номерами телефонів контакт-центру АТ «Волиньгаз» (067) 33 39 104 або (0332) 280 104, в онлайн-сервісах компанії.

 

Джерело: