Контакт-центр (0332) 280-104
 
Контакт-центр (0332) 280-104

Новини

06.12.2018 / 13:00

У ЦНАП м. Луцька консультують клієнтів із “газових”питань

Удруге менеджери Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” провели прийом для лучан у “Центрі надання адміністративних послуг” м.Луцька. Близько півсотні волинян звернулись до фахівців компанії за консультаціями з “газових” питань.
Менеджер Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Волиньгаз" Ольга Скиба консультує споживача природного газу Менеджер Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Волиньгаз" Ольга Скиба консультує споживача природного газу ФОТО: ПАТ "Волиньгаз"

Найбільше звернень менеджери газової компанії зафіксували від клієнтів, які купили нове житло - будинок чи квартиру і хочуть укласти відповідний договір із ПАТ “Волиньгаз”.

Серед таких клієнтів лучанка Ірина. Жінка зізналась, що їй зручно було в одному місці - ЦНАПі в один день всього за кілька хвилин уточнити всю необхідну інформацію під час консультації з фахівцями різних організацій та комунальних служб.

“За природний газ завжди сплачую вчасно, а тепер ще й знаю більше про варіанти подачі показань лічильника природного газу на початку місяця. Під час розмови передала показник за листопад менеджеру, а в січні вже спробую за допомогою онлайн-сервісу”, - розповіла пані Ірина.

На прийом до менеджерів Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” у ЦНАП звертались і лучани, і жителі інших міст та районів Волині.

“Клієнти приходять за консультаціями з приводу різноманітних питань. Зокрема, люди частіше цікавляться альтернативними варіантами  подачі показань лічильника природного газу і тарифами. Багато лучан, які не забезпечені індивідуальними лічильниками газу, а мають загальнобудинкові  запитують, коли їм оплачувати потрібно за газ та подавати показник свого приладу обліку газу, - каже менеджер Центру обслуговування клієнтів “ПАТ “Волиньгаз” Ольга Скиба.

Для зручності лучан, щосереди запровадили в департаменті ЦНАП м.Луцька консультації з надавачами комунальних послуг міста: ДКП “Луцьктепло”, КП “Луцьководоканал”, ТОВ “Місцевий обчислювальний центр”, ПАТ “Волиньгаз”. Зі слів, менеджера газової компанії Ольги Скиби, така комунікація є ефективною, бо після одержання всієї вичерпної інформації клієнт вже з необхідним пакетом документів йде до Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз”, який знаходиться на просп. Молоді, 14 А.

Нагадаємо, що 26 листопада цього року про співпрацю в сфері надання адміністративних послуг домовились і уклали відповідну Угоду Управління клієнтського сервісу Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” і департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради.

 

Джерело: