Контакт-центр (0332) 280-104
 
Контакт-центр (0332) 280-104

Новини

19.06.2020 / 12:03

Волинські газовики дебатували про роботу онлайн-сервісів

18 червня працівники «Волиньгазу» взяли участь у дебатах – в інтерактивному форматі обговорювали роботу онлайн-сервісів компанії та з’ясовували які проблеми виникають в споживачів під час користування дистанційними ресурсами.
Волинські газовики дебатували про роботу онлайн-сервісів Волинські газовики дебатували про роботу онлайн-сервісів ФОТО: АТ "Волиньгаз"

Переговорні поєдинки для газовиків провів Антон Євтушок, віцепрезидент з розвитку регіонів Федерації дебатів України.

У заході взяли участь керівники різних служб компанії «Волиньгаз»: директор технічний Павло Козюк, начальник аварійно-диспетчерської служби Валентин Киричук, начальник відділу інспектування Андрій Боярчук, начальник відділу обслуговування вузлів обліку газу Богдан Освіцінський, начальник служби охорони праці Петро Новосад. Також до обговорення долучились фахівці Центру обслуговування клієнтів АТ «Волиньгаз» Ольга Тимощук, Ольга Скиба, Ольга Руденко та Ольга Мельничук.

Газовики спілкувалися у форматі переговорних поєдинків, який наближений до класичних дебатів.

Перед колективом «Волиньгазу» постала конкретна ситуація (кейс) з описаним конфліктом і три ролі для учасників. Керівники різних служб в кількох раундах вели переговори, намагаючись отримати результат, який максимально задовольняє позицію, яку вони займали. В кожному наступному раунді їхня позиція змінювалась.

Аудиторія, яка спостерігала за дискусією, поділилась на три групи: «підлеглі», «колеги», «менеджмент», і за певними критеріями оцінювала перемовників. Після переговорів модератор Антон Євтушок дав загальні коментарі до дій і тактик кожного з учасників.


«З працівниками «Волиньгазу» ми розглянули кейс, який стосувався конкретних типових ситуацій в роботі організації і провели переговорні поєдинки з елементами дебатів. Під час переговорів ми з’ясували чимало важливих деталей, які допоможуть компанії «Волиньгаз» покращити онлайн-комунікацію зі споживачами», – розповідає Антон Євтушок, віцепрезидент з розвитку регіонів Федерації дебатів України.

Учасники переговорних поєдинків отримали новий цікавий та корисний досвід. Серед них Ольга Тимощук, провідний фахівець Центру обслуговування клієнтів «Волиньгаз»: «Маю щоденну практику спілкування з десятками клієнтів компанії, тому вести переговори з позиції «споживача» мені не було складно. Я розумію, що усі клієнти, які до нас звертаються прагнуть одного: аби їхні проблеми якнайшвидше вирішили. Ситуації бувають різні, але в будь-якому випадку ми розуміємо нашого клієнта і робимо усе можливе, щоб він, одного разу скориставшись нашими онлайн-сервісами, назавжди став їх прихильником».


«Надійність та клієнтоорієнтованість – це ті засади, на яких компанія «Волиньгаз» будує свою роботу. Ми розвиваємось, вдосконалюємось, прагнемо покращувати сервіси й відкриті до пропозицій споживачів», – зауважив директор технічний Павло Козюк.

Під час карантину провідні компанії не втратили зв’язок зі своїми клієнтами, а змінили його на інший формат – онлайн. Компанія «Волиньгаз» теж активно закликає споживачів вирішувати «газові» питання дистанційно, передавати показання лічильників та сплачувати за доставку газу онлайн. «Волиньгаз» пропонує клієнтам цілий спектр сервісів: Особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-боти 7104 у Viber та Telegram, мобільні додатки 104Mobile для iPhone та Android.

Довідково: АТ «Волиньгаз» здійснює доставку газу понад 250 тис. споживачам та 4, 3 тис. підприємствам області. У компанії працює понад 1,2 тис. співробітників. Загалом «Волиньгаз» обслуговує 7, 7 тис. км. газопроводів.

Федерація дебатів України – всеукраїнська молодіжна громадська організація, яка з 2011 року популяризує дебатний рух. На Волині організація діє з 2014 року. Дебати – командна, рольова інтелектуальна гра, суть якої полягає в тому, що обрані команди аргументовано доводять тезу, запропоновану до обговорення, а інші – опонують їй.

 

Джерело: