Контакт-центр 033 22-80-104
 
Контакт-центр 033 22-80-104
27.10.2014 / 09:05
Звернення громадян
Порядок подачі звернень, скарг та запитів регулюють Закони України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та «Про захист прав споживачів».

Відповідно до українського законодавства споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та «Про захист прав споживачів».

Як подати звернення

Звернення може бути усним (викладене громадянином і записане посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим. Його автором може бути один громадянин, або ж група осіб, колектив. Надіслати звернення можна поштою, або ж передати особисто до відповідного органу, установи чи уповноваженої ним особи, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

 Згідно з вимогами чинного законодавства у зверненні мають бути вказані:

1. прізвище, ім’я, по батькові автора;

2. місце проживання громадянина; 

3. викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

Коли звернення не підлягають розгляду

Яким є термін розгляду звернень

Процедура досудового врегулювання спорів

Як поскаржитися на дії чи бездіяльність посадових осіб

Як оформити запит на інформацію

Джерело: